2016. június 29., szerda

Kezdetek

Kedves Olvasó!

Engedd meg, hogy a legelső posztomban meséljek egy kicsit magamról. 22 éves egyetemista vagyok. Mindig is a tudomány vonzott, ezért már gimiben elkezdtem kutatni, amit folytattam az egyetemi tanulmányaim során is. Valamiért mindig csábított az új, akartam, hogy eljussak országon kívülre. Kutatás mellett elkezdtem a történelmi zászlóforgatást a Pavane Zászlóforgató csoportban. Mostanában egyre több fellépés és csapatépítés miatt mintha a második családom lenne. Láss csodát, összejött az álmom, két hónapot Zürichben fogom tölteni. A blogot erről szeretném írni, az ottani élményeim stb :) 

2 megjegyzés:

  1. A családod mindig várni fog vissza a csapatépítésekre! :)

    VálaszTörlés
  2. Zürich nagyszerű, többször is volt ott. Nagyszerű, hogy megengedhetjük magának olyan egyszerű utazást, különösen amikor együtt dolgozunk https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders Ez egy megbízható társaság, amely kriptovaluták bányászatát, indexálását és kereskedelmét nyújtja. Azt hiszem, manapság meglehetősen jövedelmező.

    VálaszTörlés